Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10280
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกสถานบริการทางทันตกรรมในเขตบางแค กรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting customers towards selecting dental services in Khet Bangkhae, Bangkok / พิมล รัตนวิจิตร
Authors: พิมล รัตนวิจิตร
Keywords: ทันตกรรม -- กรุงเทพฯ
สถานพยาบาล -- กรุงเทพฯ
ฟัน -- การดูแลและสุขวิทยา
การจัดการตลาด
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว 362.11 พ367ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1525203
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10280
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30755pr_tpg.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mba30755pr_abs.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
mba30755pr_con.pdf3.25 MBAdobe PDFView/Open
mba30755pr_ch1.pdf951.5 kBAdobe PDFView/Open
mba30755pr_ch2.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open
mba30755pr_ch3.pdf950.94 kBAdobe PDFView/Open
mba30755pr_ch4.pdf33.66 MBAdobe PDFView/Open
mba30755pr_ch5.pdf7.75 MBAdobe PDFView/Open
mba30755pr_bib.pdf362.52 kBAdobe PDFView/Open
mba30755pr_app.pdf2.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.