Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-18 of 18 (Search time: 0.011 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
ความต้องการของผู้บริโภคที่มีต่อผลิตภัณฑ์ผักรวมอบแห้งกึ่งสำเร็จรูปในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer needs for instant dehydrated-mixed vegetable products in Mueang District, Chiang Mai Province / ธิติวัฒน์ สิริพันธุกุล
ธิติวัฒน์ สิริพันธุกุล
2550
พฤติกรรมของผู้บริโภคต่อการเลือกซื้อข้าวกล้องในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior on selecting to purehase brown rice in Mueang Chiang Mai district / ณรงศักดิ์ ศุพิรัตน์วนิช
ณรงศักดิ์ ศุพิรัตน์วนิช
2550
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการใช้บริการ ร้านฝ้าย เบเกอรี่ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting consumers's selection of Fai Bakery in Mueang district, Chiang Mai province / ปริตรา จิรกิตยางกูร;"Service marketing mix factors affecting consumers's selection of Fai Bakery in Mueang district, Chiang Mai province"
ปริตรา จิรกิตยางกูร
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้สถานบันเทิง ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The service marketing mix factors affecting consumer selection towards entertainment venues in Mueang District, Chiang Mai province / ดนุ สถิตเมธากุล;"The service marketing mix factors affecting consumer selection towards entertainment venues in Mueang District, Chiang Mai province"
ดนุ สถิตเมธากุล
2550
พฤติกรรมการซื้อลำไยของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumers'buying behavior of dried longan in Mueang District, Chiang Mai Province / เอื้องพร สุรินธรรม
เอื้องพร สุรินธรรม
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เบเกอรี่ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers decision on purchasing bakery in Mueang District, Chiang Mai Province / ตุลเกตุ บุญถนอม
ตุลเกตุ บุญถนอม
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อขนมปังโฮลวีทของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers'decision on purchasing whole wheat bread in Mueang District, Chiang Mai Province / ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว
ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ตราดอยคำ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting on comsumers' decision in purchasing Doi Kham products in Mueang District, Chiang Mai Province / ปรีชา มีนาค
ปรีชา มีนาค
Discover
Author
1
กฤตพน ไชยอินทร์
1
กิตติสุข ดำรงศรี
1
จตุพร พงค์พานิช
1
ณรงศักดิ์ ศุพิรัตน์วนิช
1
ณัฐพร จ่าหมื่นไวย์
1
ดนุ สถิตเมธากุล
1
ตุลเกตุ บุญถนอม
1
ธิติวัฒน์ สิริพันธุกุล
1
ธีรวัฒน์ เจริญเบญจวงษ์
1
น่ารัก ตันเสนีย์
.
next >
Subject
9
การตลาด
2
พฤติกรรมผู้บริโภค
2
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
1
กล้องถ่ายรูปดิจิตอล
1
การถักนิตติ้ง
1
กาแฟคั่ว
1
ขนม -- ไทย
1
ขนมปัง
1
ข้าวกล้อง
1
ปลาทูนึ่ง
.
next >