Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8947
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อขนมปังโฮลวีทของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers'decision on purchasing whole wheat bread in Mueang District, Chiang Mai Province / ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว
Authors: ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว
Authors: ยุพาพิศ อินทร์เฉลียว
Keywords: การตลาด;ขนมปัง;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ย462ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419138
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8947
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0550yi_tpg.pdf454.87 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_abs.pdf475 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_con.pdf479.6 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_ch1.pdf505.39 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_ch2.pdf564.59 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_ch3.pdf495.43 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_ch4.pdf854.51 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_ch5.pdf666.59 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_bib.pdf450.19 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_app.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.