Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8947
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorยุพาพิศ อินทร์เฉลียวen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:00:58Z-
dc.date.available2014-09-17T08:00:58Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ย462ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419138en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8947-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectขนมปังen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อขนมปังโฮลวีทของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers'decision on purchasing whole wheat bread in Mueang District, Chiang Mai Province / ยุพาพิศ อินทร์เฉลียวen_US
dc.typeการค้นควัาแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0550yi_tpg.pdf454.87 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_abs.pdf475 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_con.pdf479.6 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_ch1.pdf505.39 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_ch2.pdf564.59 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_ch3.pdf495.43 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_ch4.pdf854.51 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_ch5.pdf666.59 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_bib.pdf450.19 kBAdobe PDFView/Open
agim0550yi_app.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.