Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-25 of 25 (Search time: 0.009 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อชาวต่างชาติในการเลือกใช้บริการทางทันตกรรมในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors influencing foreigners selection of dental services in Mueang District, Chiang Mai Province / สิรวิชญ์ บริพันธกุล
สิรวิชญ์ บริพันธกุล
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้ออะไหล่รถยนต์ของบริษัท อิเทอร์นัลเอ็นเตอร์ไพรส์จำกัด = Marketing mix factors affecting customers decision to purchase spare parts from eternal enterprise Co.,Ltd. / นิศาชล ญาณะนนท์
นิศาชล ญาณะนนท์
2548
การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดต่อผลิตภัณฑ์เครื่องนอนของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Consumer perception towards market positioning of bedding products in Bangkok Metropolitan / ณิชาภัทร วงศ์วิสิฐตระกูล
ณิชาภัทร วงศ์วิสิฐตระกูล
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกตัวแทนขนส่งสินค้าของผู้ประกอบการส่งออกสินค้าหัตถกรรมไม้แกะสลัก ศูนย์หัตถกรรมบ้านถวาย อำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors effecting handicraft exporters selection of freight forwarders in Ban Thawai Handicraft Center, Hang Dong District, Chiang Mai Province / ประภาส ปั้นศิริ
ประภาส ปั้นศิริ
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจ เลือกใช้บริการโรงแรมของผู้ใช้บริการชาวไทยในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Influences of the service marketing mix on the selection of Thai customers using hotels service in Mueang District, Chiang Mai Province / ศศิกาญจน์ สุรินทร์ต๊ะ
ศศิกาญจน์ สุรินทร์ต๊ะ
Discover
Author
1
จาตุรงค์ จิรังวรพจน์
1
ชาญณรงค์ รอสูงเนิน
1
ชาตรี ครุธงาม
1
ณิชาภัทร วงศ์วิสิฐตระกูล
1
ธิดารัตน์ เอี่ยมศิริรักษ์
1
ธีรนุช โอภาพงพันธ์
1
นิศาชล ญาณะนนท์
1
ประภาส ปั้นศิริ
1
ปาริชาติ ยานะติ
1
พรเพ็ญ เหลืองไชยรัตน์
.
next >
Subject
3
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
3
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
2
ชาเขียว
2
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
การขนส่ง -- เชียงใหม่. อำเภอหางดง
1
การจัดการผลิตภัณฑ์ -- เพชรบูรณ์. ...
1
การสื่อสาร
1
การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่
1
ครีม
1
ความพอใจของผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
.
next >