Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14944
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจ เลือกใช้บริการโรงแรมของผู้ใช้บริการชาวไทยในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Influences of the service marketing mix on the selection of Thai customers using hotels service in Mueang District, Chiang Mai Province / ศศิกาญจน์ สุรินทร์ต๊ะ
Authors: ศศิกาญจน์ สุรินทร์ต๊ะ
Authors: ศศิกาญจน์ สุรินทร์ต๊ะ
Keywords: โรงแรม -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;บริการลูกค้า -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;การตลาด;เชียงใหม่. อำเภอเมือง -- ภูมิประเทศและการท่องเที่ยว
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 915.9362 ศ183ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1369122
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14944
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.