Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-28 of 28 (Search time: 0.005 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
พฤติกรรมของนักลงทุนในการเลือกใช้บริการสาขาของบริษัทหลักทรัพย์แห่งหนึ่งในจังหวัดเชียงใหม่ = The Behavoir of investors in using the branch of one security company in Chiang Mai Province / รุ่งรัชรินทร์ จินณะแก้ว
รุ่งรัชรินทร์ จินณะแก้ว
2551
พฤติกรรมการเช่าซื้อรถยนต์ใหม่ ของลูกค้าในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Customers' behavior in hire purchasing of new automobiles in Mueang District, Chiang Mai Province / สุปราณี วงศ์กาแก้ว
สุปราณี วงศ์กาแก้ว
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการลงโฆษณาในนิตยสารประเภทแจกฟรีในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the users' choice of advertisement in free copy magazine in Chaiang Mai Province / สาริศา อือตระกูล
สาริศา อือตระกูล
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลการเลือกซื้อเครื่องดื่มชูกำลังของผู้ใช้แรงงาน ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting energy drinks purchase decision of laborers in Mueang Chiang Mai District / คเชน เจียกขจร
คเชน เจียกขจร
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อกระจกประกอบสำเร็จในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting consumer buying decision towards fitted-pane glass in Chiang Mai Province / อาภาศรี เทวตา
อาภาศรี เทวตา
2551
พฤติกรรมลูกค้าธุรกิจในการจ้างออแกไนเซอร์ในจังหวัดเชียงใหม่ = Business customer behavior towards employing an organizer in Chiang Mai Province / วรินญา ศรีวาลัย
วรินญา ศรีวาลัย
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อความต้องการใช้บริการสายการบินไทยแอร์เอเซีย ในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting consumer demand for Thai Air Asia Airlines in Chiang Mai Province / สุธิดา เมธีธารพงศ์วาณิช
สุธิดา เมธีธารพงศ์วาณิช
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อความต้องการไม้ตัดดอกในเขตอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors affecting demand for cut flowers in Mueang District, Chiang Mai Province / อุระพงษ์ พบประเสริฐ
อุระพงษ์ พบประเสริฐ
Discover
Author
1
กมลรัฐ ลิ้มไขแสง
1
ขวัญจิตร มีมะแม
1
คเชน เจียกขจร
1
จันทนา พงศ์กรกัมพล
1
ฉัตรนภา เจริญพันธ์
1
ชลิตยา สนธิไชย
1
ณรัณ กัลยาณจารี
1
ทิพากร หาญใจ
1
ธัญลักษณ์ นนทวิศรุต
1
นิตยา แสงบุญ
.
next >
Subject
4
การตลาด
4
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
3
การซื้อสินค้า -- เชียงใหม่
2
เครื่องดื่มชูกำลัง
1
กระจก -- การจัดซื้อ
1
กระจก -- การตลาด
1
กายภาพบำบัด -- เชียงใหม่
1
การจัดการตลาด
1
การชำระเงิน -- เชียงใหม่
1
การซื้อสินค้า
.
next >