Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-17 of 17 (Search time: 0.015 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้ธุรกิจบริการตัดแต่งต้นไม้ยืนต้นของผู้อยู่อาศัยประเภทบ้านโดดในกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting residents of detached house towards selecting landscape gardening services in Bangkok Metropolitan / พิภพ ชินวงค์อมร
พิภพ ชินวงค์อมร
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อพยาบาลในการตัดสินใจเลือกทำงานในโรงพยาบาลเอกชนจังหวัดเพชรบุรี = Factors affecting nurses'decision toward selecting to work for private Hospitals in Phetchaburi Province / ชาลิสา สุกสี
ชาลิสา สุกสี
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์เกียร์อัตโนมัติของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer buying decision towards automatic motorcycles in Mueang Chiang Mai District / พันธ์เพชร ฉิมเพ็ชร
พันธ์เพชร ฉิมเพ็ชร
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อฉลากติดบรรจุภัณฑ์แบบสติ๊กเกอร์ของโรงงานอุตสาหกรรมในนิคมอุตสาหกรรมจังหวัดสมุนทรปราการ = Factors affecting factories buying decision toward pressure sensitive labels in the Samut Prakan Industrial Estate / ไพศรี กลัดสำเนียง
ไพศรี กลัดสำเนียง
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องเล่นสื่อดิจิตอลแบบพกพาของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer purchasing decisions for portable digital media in Mueang District, Chiang Mai Province / จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
2551
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของผู้ค้าปลีกในการซื้อน้ำดื่มตราเนสท์เล่เพียวไลฟ์จากตัวแทนจำหน่ายของบริษัท เนสท์เล่ (ไทย) จำกัด ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors affecting retailer decision towards buying Nestle Pure Life drinking water from distributors of Nestle (THai) Company Limited in Amphoe Mueang Chiang Mai / นิจจารีย์ ประสูตรรุ่งเรือง
นิจจารีย์ ประสูตรรุ่งเรือง
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อส้มชีวภาพของผู้บริโภคในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the consumers' choice of organic orange in Mueang District, Chiang Mai Province / ชลธิรา ศิริภัทรนุกุล
ชลธิรา ศิริภัทรนุกุล
Discover
Author
1
กุลวัฒน์ อังกสิทธิ์
1
คงวุฒิ วีระศิริ
1
จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
1
จีรพรรณ แสนอ้าย
1
ชลธิรา ศิริภัทรนุกุล
1
ชาตรี อินชัย
1
ชาลิสา สุกสี
1
ต่อเกียรติ จินจุนทการ
1
นิจจารีย์ ประสูตรรุ่งเรือง
1
บังอรศิริ โสกันธิกา
.
next >
Subject
6
ปัจจัย
3
การซื้อสินค้า
2
การตลาด
2
การตลาด -- เชียงใหม่
2
ความสนใจทางอาชีพ
2
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
การขายปลีก
1
การชำระภาษี
1
การตัดสินใจของกลุ่ม
1
การประมูลทางอิเล็กทรอนิกส์
.
next >