Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/29032
Title: ความสัมพันธ์ระหว่างแนวคิดทางการตลาดของฟิลลิป คอตเลอร์ กับลัทธิบริโภคนิยม = The relationship between Philip Kotler's concept of marketing and consumerism / ยุวดี ช่วยกิจ
Authors: ยุวดี ช่วยกิจ
Authors: ยุวดี ช่วยกิจ
Keywords: การตลาด;บริโภคนิยม
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 100 ย474ค
วิทยานิพนธ์ (ศิลปศาสตรมหาบัณฑิต (สาขาวิชาปรัชญา)) -- มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
บรรณานุกรม: แผ่น [67]- 71
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1437345
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/29032
Appears in Collections:HUMAN: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.