Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/29032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorยุวดี ช่วยกิจen_US
dc.date.accessioned2014-09-19T02:03:44Z-
dc.date.available2014-09-19T02:03:44Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 100 ย474คen_US
dc.identifier.govdocวิทยานิพนธ์ (ศิลปศาสตรมหาบัณฑิต (สาขาวิชาปรัชญา)) -- มหาวิทยาลัยเชียงใหม่en_US
dc.identifier.govdocบรรณานุกรม: แผ่น [67]- 71en_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1437345en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/29032-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectบริโภคนิยมen_US
dc.titleความสัมพันธ์ระหว่างแนวคิดทางการตลาดของฟิลลิป คอตเลอร์ กับลัทธิบริโภคนิยม = The relationship between Philip Kotler's concept of marketing and consumerism / ยุวดี ช่วยกิจen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:HUMAN: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.