Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/28953
Title: การรับรู้กลยุทธ์ทางการตลาด ความพึงพอใจใช้บริการและความภักดีต่อตราสินค้าของผู้โดยสารสายการบินต้นทุนต่ำและสายการบินไทย = The Perceived marketing strategies, service satisfaction and brand loyalty of the low-cost airlines passengers versus Thai Airways International passengers / นพรัตน์ รามสูตร
Authors: นพรัตน์ รามสูต
Authors: นพรัตน์ รามสูต
Keywords: จิตวิทยาอุตสาหกรรม;สายการบิน;ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 158.7 น167ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1362470
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/28953
Appears in Collections:HUMAN: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.