Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/28953
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นพรัตน์ รามสูต | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-19T02:02:45Z | - |
dc.date.available | 2014-09-19T02:02:45Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 158.7 น167ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1362470 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/28953 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | จิตวิทยาอุตสาหกรรม | en_US |
dc.subject | สายการบิน | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การรับรู้กลยุทธ์ทางการตลาด ความพึงพอใจใช้บริการและความภักดีต่อตราสินค้าของผู้โดยสารสายการบินต้นทุนต่ำและสายการบินไทย = The Perceived marketing strategies, service satisfaction and brand loyalty of the low-cost airlines passengers versus Thai Airways International passengers / นพรัตน์ รามสูตร | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | HUMAN: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
iop0548nrm_tpg.pdf | 222.29 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0548nrm_abs.pdf | 227.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
iop0548nrm_con.pdf | 202.4 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0548nrm_ch1.pdf | 303.26 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0548nrm_ch2.pdf | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0548nrm_ch3.pdf | 305.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0548nrm_ch4.pdf | 632.44 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0548nrm_ch5.pdf | 901.34 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0548nrm_bib.pdf | 287.65 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0548nrm_app.pdf | 282.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.