Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21645
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชาตยา จึงสุวดีen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T07:24:57Z-
dc.date.available2014-09-18T07:24:57Z-
dc.date.issued2542en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.87 ช246ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1245069en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21645-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2542en_US
dc.subjectการขายปลีก -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลกระทบต่อพฤติกรรมการซื้อของผู้บริโภคในธุรกิจค้าปลีกในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / ชาตยา จึงสุวดีen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:ECON: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0942cj_tpg.pdf66.25 kBAdobe PDFView/Open
econ0942cj_abs.pdf94.64 kBAdobe PDFView/Open
econ0942cj_con.pdf107.27 kBAdobe PDFView/Open
econ0942cj_ch1.pdf303.37 kBAdobe PDFView/Open
econ0942cj_ch2.pdf328.15 kBAdobe PDFView/Open
econ0942cj_ch3.pdf110.29 kBAdobe PDFView/Open
econ0942cj_ch4.pdf428.05 kBAdobe PDFView/Open
econ0942cj_ch5.pdf998.52 kBAdobe PDFView/Open
econ0942cj_ch6.pdf248.53 kBAdobe PDFView/Open
econ0942cj_bib.pdf83.11 kBAdobe PDFView/Open
econ0942cj_app.pdf156.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.