Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21308
Title: ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อสตรีในการซื้อเครื่องสาอางแต่งหน้าในอาเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix affecting women towards buying facial make-up cosmetics in Mueang Chiang Mai District / กมลวรรณ จักรศรี
Authors: กมลวรรณ จักรศรี
Authors: กมลวรรณ จักรศรี
Keywords: เครื่องสำอาง -- การตลาด
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ก167ส
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1521916
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21308
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark20855kc_tpg.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open
mark20855kc_abs.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open
mark20855kc_con.pdf2.15 MBAdobe PDFView/Open
mark20855kc_ch1.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open
mark20855kc_ch2.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open
mark20855kc_ch3.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open
mark20855kc_ch4.pdf34.27 MBAdobe PDFView/Open
mark20855kc_ch5.pdf9.73 MBAdobe PDFView/Open
mark20855kc_bib.pdf785.03 kBAdobe PDFView/Open
mark20855kc_app.pdf2.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.