Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21169
Title: ปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อผู้ซื้อในการตัดสินใจเลือกร้านหนังสือ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / สุรังสี เกตุวิชิต
Authors: สุรังสี เกตุวิชิต
Authors: สุรังสี เกตุวิชิต
Keywords: การตลาด;ร้านหนังสือ -- เชียงใหม่
Issue Date: 2546
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ส4711ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1321663
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21169
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0446sg_tpg.pdf74.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_abs.pdf132.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_con.pdf122.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_ch1.pdf133.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_ch2.pdf134.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_ch3.pdf109.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_ch4.pdf845.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_ch5.pdf399.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_bib.pdf50.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_app.pdf188.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.