Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21169
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุรังสี เกตุวิชิตen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:53:46Z-
dc.date.available2014-09-18T06:53:46Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ส4711ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1321663en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21169-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectร้านหนังสือ -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อผู้ซื้อในการตัดสินใจเลือกร้านหนังสือ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / สุรังสี เกตุวิชิตen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0446sg_tpg.pdf74.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_abs.pdf132.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_con.pdf122.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_ch1.pdf133.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_ch2.pdf134.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_ch3.pdf109.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_ch4.pdf845.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_ch5.pdf399.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_bib.pdf50.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sg_app.pdf188.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.