Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21165
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปิยะพงศ์ ชลวิวัฒน์มงคลen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:53:45Z-
dc.date.available2014-09-18T06:53:45Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ป3611ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1321659en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21165-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectไปรษณียากรen_US
dc.subjectตราไปรษณียากร -- นักสะสมและการสะสมen_US
dc.titleปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการซื้อตราไปรษณียากรเพื่อการสะสมของสมาชิกในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / ปิยะพงศ์ ชลวิวัฒน์มงคลen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0446pc_tpg.pdf69.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_abs.pdf121.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_con.pdf154.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_ch1.pdf97.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_ch2.pdf412.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_ch3.pdf107.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_ch4.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_ch5.pdf465.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_bib.pdf56.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_app.pdf186.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.