Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21013
Title: ส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการซื้อสินค้าตราเฉพาะในอำเภอเมืองจังหวัดเชียงใหม่ : กรณีศึกษาเทสโก้โลตัส / ปัทมา กิมสุวรรณ
Authors: ปัทมา กิมสุวรรณ
Authors: ปัทมา กิมสุวรรณ
Keywords: การตลาด;ชื่อตราผลิตภัณฑ์;สินค้า;เทสโก้โลตัส
Issue Date: 2545
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545
Gov't Doc #: ว/ภน 658.5 ป114ส
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1300404
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21013
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0245pk_tpg.pdf68.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_abs.pdf85.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_con.pdf92.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_ch1.pdf88.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_ch2.pdf115.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_ch3.pdf97.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_ch4.pdf599.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_ch5.pdf315.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_bib.pdf63.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_app.pdf270.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.