Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/17026
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธารทิพย์ ชัยมูลชื่น | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T03:36:35Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T03:36:35Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 370.111 ธ274ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1528301 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/17026 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นพื้นฐาน -- ลำปาง | en_US |
dc.subject | องค์การบริหารส่วนจังหวัดลำปาง | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่ส่งผลต่อการถ่ายโอนสถานศึกษาในสังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษา จังหวัดลำปางสู่องค์กรปกครองส่วนท้องถิ่น = Factors affecting the transferring of schools under Lampang primary education service area office to local administrative Organizations / ธารทิพย์ ชัยมูลชื่น | en_US |
dc.type | การค้นคว้าอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | POL: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mpa30255tc_tpg.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa30255tc_abs.pdf | 492.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mpa30255tc_con.pdf | 539.99 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa30255tc_ch1.pdf | 874.57 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa30255tc_ch2.pdf | 4.19 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa30255tc_ch3.pdf | 576.38 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa30255tc_ch4.pdf | 3.61 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa30255tc_ch5.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa30255tc_bib.pdf | 579.01 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa30255tc_app.pdf | 3.09 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.