Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15286
Title: กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการเพื่อสร้างภาพลักษณ์องค์กรของบริษัท ปูนซิเมนต์ไทย จำกัด (มหาชน) = Integrated marketing communication strategy in creating corporate image of the Siam Cement Public Company Limited / สุพลยุทธ์ ขาวสุทธิ์
Authors: สุพลยุทธ์ ขาวสุทธิ์
Authors: สุพลยุทธ์ ขาวสุทธิ์
Keywords: การสื่อสารการตลาด;บริษัทปูนซีเมนต์ไทย
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8 ส467ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1492932
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15286
Appears in Collections:MASSCOMM: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.