Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุพลยุทธ์ ขาวสุทธิ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T03:01:55Z-
dc.date.available2014-09-18T03:01:55Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ส467กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1492932en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15286-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการสื่อสารการตลาดen_US
dc.subjectบริษัทปูนซีเมนต์ไทยen_US
dc.titleกลยุทธ์การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการเพื่อสร้างภาพลักษณ์องค์กรของบริษัท ปูนซิเมนต์ไทย จำกัด (มหาชน) = Integrated marketing communication strategy in creating corporate image of the Siam Cement Public Company Limited / สุพลยุทธ์ ขาวสุทธิ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:MASSCOMM: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.