Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14952
Title: บุคลิกภาพห้าองค์ประกอบที่พยากรณ์ความภักดีต่อตราสินค้าในผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าของผู้บริโภคสตรีในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Five-factor model of personality in predicting brand loyalty to the facial care products of female consumers in Amphor Mueang, Changwat Chiang Mai / ปิยพร อนุสาร
Authors: ปิยพร อนุสาร
Authors: ปิยพร อนุสาร
Keywords: บุคลิกภาพ;สตรี -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;เครื่องสำอาง;ผิวหนัง -- การดูแลและสุขวิทยา
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 158.1 ป366บ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385206
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14952
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.