Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14952
Title: | บุคลิกภาพห้าองค์ประกอบที่พยากรณ์ความภักดีต่อตราสินค้าในผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าของผู้บริโภคสตรีในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Five-factor model of personality in predicting brand loyalty to the facial care products of female consumers in Amphor Mueang, Changwat Chiang Mai / ปิยพร อนุสาร |
Authors: | ปิยพร อนุสาร |
Authors: | ปิยพร อนุสาร |
Keywords: | บุคลิกภาพ;สตรี -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;เครื่องสำอาง;ผิวหนัง -- การดูแลและสุขวิทยา |
Issue Date: | 2549 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 158.1 ป366บ |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385206 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14952 |
Appears in Collections: | HUMAN: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
iop0449pa_tpg.pdf | 234.43 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449pa_abs.pdf | 227.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
iop0449pa_con.pdf | 213.18 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449pa_ch1.pdf | 183.97 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449pa_ch2.pdf | 289.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449pa_ch3.pdf | 151.34 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449pa_ch4.pdf | 236.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449pa_ch5.pdf | 221.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449pa_bib.pdf | 150.8 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449pa_app.pdf | 246.4 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.