Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14952
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปิยพร อนุสารen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T02:16:17Z-
dc.date.available2014-09-18T02:16:17Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 158.1 ป366บen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385206en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14952-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectบุคลิกภาพen_US
dc.subjectสตรี -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectเครื่องสำอางen_US
dc.subjectผิวหนัง -- การดูแลและสุขวิทยาen_US
dc.titleบุคลิกภาพห้าองค์ประกอบที่พยากรณ์ความภักดีต่อตราสินค้าในผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าของผู้บริโภคสตรีในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Five-factor model of personality in predicting brand loyalty to the facial care products of female consumers in Amphor Mueang, Changwat Chiang Mai / ปิยพร อนุสารen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.