Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13056
Title: การใช้การแสดงแทนหลายรูปแบบเพื่อส่งเสริมความเข้าใจในการเรียน เรื่อง จำนวนเชิงซ้อนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนวัฒโนทัยพายัพ จังหวัดเชียงใหม่ = Using multiple representations to promote learning for understanding on complex number of mathayom suksa 5 students, Wattanothaipayap school, Chiang Mai province / นภาวัลย์ ประวัง
Authors: นภาวัลย์ ประวัง
Authors: นภาวัลย์ ประวัง
Keywords: คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน(มัธยมศึกษา);กิจกรรมการเรียนการสอน;จำนวนเชิงซ้อน
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 510.712 น162ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1517656
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13056
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.