Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12816
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปรีชา กาวิใจ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:26:21Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:26:21Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.2 ป173ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1479546 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12816 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนบ้านด้ายเทพกาญจนาอุปถัมภ์ | en_US |
dc.subject | โรงเรียน -- การบริหาร | en_US |
dc.subject | โรงเรียน -- เชียงราย | en_US |
dc.title | การจัดการโรงเรียนแบบมีส่วนร่วมในโรงเรียนบ้านด้ายเทพกาญจนาอุปถัมภ์ เขตพื้นที่การศึกษาเชียงราย เขต 3 = School participative management in Bandaitepkanjanaaupathum School, Chiang Rai Educational Service Arwea 3 / ปรีชา กาวิใจ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edadm0453pk_tpg.pdf | 602.39 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0453pk_abs.pdf | 535.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edadm0453pk_con.pdf | 518.7 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0453pk_ch1.pdf | 655.05 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0453pk_ch2.pdf | 2.22 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0453pk_ch3.pdf | 502.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0453pk_ch4.pdf | 756.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0453pk_ch5.pdf | 688.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0453pk_bib.pdf | 723.48 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0453pk_app.pdf | 702.89 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.