Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12730
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เรนุกานต์ พงศ์พิสุทธิกุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:25:40Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:25:40Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 372.4 ร554ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1466359 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12730 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | เด็ก -- หนังสือและการอ่าน | en_US |
dc.subject | หนังสืออ่านประกอบ | en_US |
dc.subject | นิทานพื้นเมือง | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.title | การสร้างหนังสือนิทานพื้นบ้านเพื่อส่งเสริมทักษะการอ่านสำหรับนักเรียนช่วงชั้นที่ 2 = Construction of falk tales to promote reading skill for grade level 2 students / เรนุกานต์ พงศ์พิสุทธิกุล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
thai0952rp_tpg.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0952rp_abs.pdf | 482.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
thai0952rp_con.pdf | 757.86 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0952rp_ch1.pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0952rp_ch2.pdf | 7.74 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0952rp_ch3.pdf | 1.75 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0952rp_ch4.pdf | 3.72 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0952rp_ch5.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0952rp_bib.pdf | 663.22 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0952rp_app.pdf | 6.18 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.