Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12723
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุพัตรา หล่อเถิน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:25:37Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:25:37Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.7 ส4611ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1466083 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12723 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนบ้านสบค่อม | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- แผนการสอน | en_US |
dc.subject | การศึกษาขั้นประถมศึกษา -- ลำปาง. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | การจัดการเรียนรูปแบบซิปปา ในกลุ่มสาระการเรียนรู้คณิตศาสตร์ เรื่องการหารทศนิยม สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 = Organizing CIPPA learning model on the topic of decimal division for prathom suksa 6 students / สุพัตรา หล่อเถิน | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ci0952sl_tpg.pdf | 557.5 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0952sl_abs.pdf | 501.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
ci0952sl_con.pdf | 463.85 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0952sl_ch1.pdf | 501.42 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0952sl_ch2.pdf | 844.61 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0952sl_ch3.pdf | 528.22 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0952sl_ch4.pdf | 490.37 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0952sl_ch5.pdf | 543.36 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0952sl_bib.pdf | 619.86 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci0952sl_app.pdf | 579.63 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.