Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12487
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชญาภา วิชชาวณิชนันท์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:21:02Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:21:02Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.422 ช132ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1482050 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12487 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนสันป่าตองวิทยาคม | en_US |
dc.subject | การให้คำปรึกษาแบบกลุ่ม | en_US |
dc.subject | การแนะแนวกลุ่ม | en_US |
dc.subject | นักเรียน -- การให้คำปรึกษา | en_US |
dc.title | การใช้การให้คำปรึกษากลุ่มแบบเผชิญความจริงเพื่อเสริมสร้าง ความมุ่งมั่นในการทำงานของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 = Using Reality Therapy for Group Counseling to Promote Work Commitment of Mathayom Suksa 4 Students / ชญาภา วิชชาวณิชนันท์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0553cw_tpg.pdf | 534.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0553cw_abs.pdf | 448.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0553cw_con.pdf | 444.37 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0553cw_ch1.pdf | 472.98 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0553cw_ch2.pdf | 580.8 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0553cw_ch3.pdf | 480.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0553cw_ch4.pdf | 491.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0553cw_ch5.pdf | 484.22 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0553cw_bib.pdf | 474.76 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0553cw_app.pdf | 637.01 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.