Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12433
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ประนอม ดอนแก้ว | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:20:37Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:20:37Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 158.3 ป17115ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1423469 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12433 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การเรียนรู้ | en_US |
dc.subject | การเคลื่อนไหว | en_US |
dc.subject | วอลเล่ย์บอล | en_US |
dc.title | การใช้กลวิธีการเรียนรู้แบบเพื่อนช่วยเพื่อนเพื่อพัฒนาทักษะการเคลื่อนไหวทางกายในการเล่นวอลเล่ย์บอลของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนเวียงมอกวิทยา = Use of peer-assisted learning strategies to develop psychomotor skills in volleyball playing of Mathayom Suksa 1 Students at Wiang Moek Vittaya School / ประนอม ดอนแก้ว | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0850pd_tpg.pdf | 548.28 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0850pd_abs.pdf | 484.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0850pd_con.pdf | 464.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0850pd_ch1.pdf | 494.9 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0850pd_ch2.pdf | 582 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0850pd_ch3.pdf | 491.85 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0850pd_ch4.pdf | 493.85 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0850pd_ch5.pdf | 501.81 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0850pd_bib.pdf | 501.46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0850pd_app.pdf | 1.85 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.