Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12304
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วริศา ไชยศรีหา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:19:39Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:19:39Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 158.3 ว173ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1412153 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12304 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | วิจัยปฏิบัติการ | en_US |
dc.subject | การเรียนรู้ | en_US |
dc.subject | โรงเรียน -- เชียงใหม่. อำเภอแม่แจ่ม | en_US |
dc.title | การใช้การวิจัยปฏิบัติการแบบมีส่วนร่วมเพื่อพัฒนาองค์กรแห่งการเรียนรู้ : กรณีศึกษาโรงเรียนบ้านแม่หงานหลวง อำเภอแม่แจ่ม จังหวัดเชียิงใหม่ = Using participatory action research to develop a learning organization : a case study of Ban Mae Ngam Luang School, Mae Chaem district, Chiang Mai Province / วริศา ไลยศรีหา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0550wc_tpg.pdf | 191.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550wc_abs.pdf | 180.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0550wc_con.pdf | 166.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550wc_ch1.pdf | 286.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550wc_ch2.pdf | 1.43 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550wc_ch3.pdf | 235.29 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550wc_ch4.pdf | 435.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550wc_ch5.pdf | 411.29 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550wc_bib.pdf | 223.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0550wc_app.pdf | 576.12 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.