Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12233
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุรเชษฐ์ เจริญสุข, พระ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:19:11Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:19:11Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.1 ส475จ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385419 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12233 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | ครู -- ลำพูน | en_US |
dc.subject | ภิกษุ | en_US |
dc.subject | ศีลธรรมจรรยา | en_US |
dc.subject | โรงเรียนมัธยมศึกษา -- ลำพูน | en_US |
dc.title | เจตคติของผู้ปกครองต่อบทบาทครูพระสอนศีลธรรมในโรงเรียน ระดับมัธยมศึกษาตอนต้น โรงเรียนวัดบ้านก้อง จังหวัดลำพูน = Parents' attitude towards roles of monk teacher teaching moral education at lower secondary. Lamphun Province / พระสุรเชษฐ์ เจริญสุข | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0549sc_tpg.pdf | 352.05 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549sc_abs.pdf | 235.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0549sc_con.pdf | 185.3 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549sc_ch1.pdf | 132.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549sc_ch2.pdf | 203.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549sc_ch3.pdf | 133.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549sc_ch4.pdf | 177.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549sc_ch5.pdf | 158.73 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549sc_bib.pdf | 125.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549sc_app.pdf | 160.25 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.