Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศิริพร เปาไชยen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:19:00Z-
dc.date.available2014-09-17T09:19:00Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 370.113 ศ373นen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385341en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12207-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectเครื่องประดับen_US
dc.subjectอัญมณีen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- ลำพูน. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectแรงจูงใจ (จิตวิทยา)en_US
dc.subjectร้านค้า -- ลำพูน. อำเภอเมืองen_US
dc.titleแนวทางการจัดการร้านค้าเครื่องประดับอัญมณีเพื่อจูงใจผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Jewelry and gems shop management guidelines for motivating customers in Mueang District, Lamphun Province / ศิริพร เปาไชยen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.