Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12099
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปียานันต์ บุญธิมา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:18:18Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:18:18Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.4 ป362ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1382683 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12099 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | นิทาน | en_US |
dc.subject | ความฉลาดทางอารมณ์ | en_US |
dc.subject | กะเหรี่ยง | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การใช้นิทานเพื่อพัฒนาพฤติกรรมการควบคุมอารมณ์ตนเองของนักเรียนชาวเขาเผ่ากะเหรี่ยง ช่วงชั้นที่ 1 = Using tables to enhance emotional controlling behavior of Karen Grade Level 1 students / ปียานันต์ บุญธิมา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0549pbt_tpg.pdf | 470.25 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549pbt_abs.pdf | 244.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0549pbt_con.pdf | 125.05 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549pbt_ch1.pdf | 153.95 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549pbt_ch2.pdf | 362.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549pbt_ch3.pdf | 152.67 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549pbt_ch4.pdf | 131.92 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549pbt_ch5.pdf | 171.44 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549pbt_bib.pdf | 152.3 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549pbt_app.pdf | 216.45 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.