Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12075
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วราภรณ์ นันตาดี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:18:09Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:18:09Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.7 ว172ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1370192 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12075 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | โรงเรียนประถมศึกษา -- ลำพูน | en_US |
dc.subject | ครูคณิตศาสตร์ -- ลำพูน | en_US |
dc.title | การจัดกระบวนการเรียนรู้ในกลุ่มสาระการเรียนรู้คณิตศาสตร์ ช่วงชั้นที่ 2 ของโรงเรียนในสังกัดสำนักงาน เขตพื้นที่การศึกษาลำพูน เขต 2 = Organizing mathematics substance learning processes for grade level 2 of schools affiliated to Lamphun Educational Service Area 2 / วราภรณ์ นันตาดี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ci1048wn_tpg.pdf | 156.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1048wn_abs.pdf | 200.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
ci1048wn_con.pdf | 166.89 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1048wn_ch1.pdf | 131.23 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1048wn_ch2.pdf | 389.06 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1048wn_ch3.pdf | 127.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1048wn_ch4.pdf | 202.98 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1048wn_ch5.pdf | 185.32 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1048wn_bib.pdf | 102.68 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci1048wn_app.pdf | 264.39 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.