Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12074
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอัครวิทย์ ระบินen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:18:09Z-
dc.date.available2014-09-17T09:18:09Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 370.113 อ111กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1370188en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12074-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการศึกษาทางอาชีพ -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectโรงเรียนอาชีวศึกษาเอกชน -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectการประชาสัมพันธ์ -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleการประชาสัมพันธ์ที่มีผลต่อการตัดสินใจศึกษาต่อที่โรงเรียนอาชีวศึกษาเอกชน ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Public relation influences the decision making to further study at province vocational education institutions in Mueang District, Chiang Mai Province / อัครวิทย์ ระบินen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.