Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12051
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นันทียรัตน์ โชติชื่น | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:17:59Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:17:59Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 152.4 น115ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1365307 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12051 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | ความฉลาดทางอารมณ์ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ความฉลาดทางอารมณ์กับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนพร้าววิทยาคม จังหวัดเชียงใหม่ = Emotional quotient and academic achievement of Mathayom Suksa 2 students, Phrao Wittayakhom School, Chiang Mai Province / นันทียรัตน์ โชติชื่น | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0548nc_tpg.pdf | 192.21 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548nc_abs.pdf | 179.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0548nc_con.pdf | 186.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548nc_ch1.pdf | 228.92 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548nc_ch2.pdf | 760.73 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548nc_ch3.pdf | 267.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548nc_ch4.pdf | 355.3 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548nc_ch5.pdf | 278.32 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548nc_bib.pdf | 200.33 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0548nc_app.pdf | 243.3 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.