Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11957
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สาวิตรี เบาจิตต์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:17:10Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:17:10Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.3 ส273ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354890 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11957 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนบ้านห้วยต้ม | en_US |
dc.subject | การสอน | en_US |
dc.subject | การแก้ปัญหา | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา | en_US |
dc.title | การใช้วิธีการสอนแบบสตอรีไลน์เพื่อพัฒนากระบวนการแก้ปัญหาของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนบ้านห้วยต้ม จังหวัดลำพูน = Use of storyline teaching method for developing problem solving process of Prathom Suksa 3 Students at Ban Huay Tom School, Lamphun Province / สาวิตรี เบาจิตต์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel0847sb_tpg.pdf | 215.03 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847sb_abs.pdf | 188.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel0847sb_con.pdf | 182.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847sb_ch1.pdf | 267.23 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847sb_ch2.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847sb_ch3.pdf | 254.5 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847sb_ch4.pdf | 266.21 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847sb_ch5.pdf | 341.85 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847sb_bib.pdf | 248.23 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847sb_app.pdf | 881.98 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.