Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11917
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อิศราภรณ์ ทิพย์วงค์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:16:52Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:16:52Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.7 อ387ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354406 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11917 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 ที่เรียนโดยใช้รูปแบบการสร้างความคิดรวบยอด = Mathernatics learning achievement of Prathom Suksa 3 students learning through conceptual attainment model / อิศราภรณ์ ทิพย์วงค์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel0947it_tpg.pdf | 212.83 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947it_abs.pdf | 189.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel0947it_con.pdf | 169.77 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947it_ch1.pdf | 263.4 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947it_ch2.pdf | 997.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947it_ch3.pdf | 278.26 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947it_ch4.pdf | 224.02 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947it_ch5.pdf | 346.58 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947it_bib.pdf | 243.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947it_app.pdf | 507.26 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.