Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11849
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปรียานุช วุฒิอินทร์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:16:22Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:16:22Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.3 ป173ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1347387 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11849 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.subject | ความนับถือตนเอง | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | คนตาบอด | en_US |
dc.title | การใช้กิจกรรมกลุ่มเพื่อพัฒนาความเชื่อมั่นในความสามารถของตนเอง ของนักเรียนในระดับชั้นมัธยมศึกษาตอนต้น ที่มีความาบกพร่องทางการมองเห็น = Using group activities to develop self efficacy of lower secondary school visual - impaired students / ปรียานุช วุฒิอินทร์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0547pw_tpg.pdf | 489.92 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0547pw_abs.pdf | 451.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0547pw_con.pdf | 469.33 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0547pw_ch1.pdf | 547.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0547pw_ch2.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0547pw_ch3.pdf | 954.57 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0547pw_ch4.pdf | 563.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0547pw_ch5.pdf | 699.53 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0547pw_bib.pdf | 494.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0547pw_app.pdf | 851.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.