Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11797
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นุชนาฏ กฤตธรรม | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:15:57Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:15:57Z | - |
dc.date.issued | 2546 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 495.910712 น425ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1335908 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11797 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546 | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การอ่าน | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ค่านิยม | en_US |
dc.title | ผลการใช้กลวิธีอภิปัญญาที่มีต่อการอ่านเพื่อวิเคราะห์แนวคิดและค่านิยม ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 6 = Effects of using metacognitive strategies on reading for themes and values analysis of Mathayom Suksa 6 Students / นุชนาฏ กฤตธรรม | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
thai1046nk_tpg.pdf | 248.28 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1046nk_abs.pdf | 187.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
thai1046nk_con.pdf | 186.77 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1046nk_ch1.pdf | 358.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1046nk_ch2.pdf | 856.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1046nk_ch3.pdf | 303.72 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1046nk_ch4.pdf | 322.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1046nk_ch5.pdf | 260.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1046nk_bib.pdf | 254.44 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai1046nk_app.pdf | 4.52 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.