Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11352
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นิรัชชา เชิงเวลลิ่งค์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:05:28Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:05:28Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8342 น3711ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1495521 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11352 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | ข่าวสาร | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อบริการข่าวสารอิเล็กทรอนิกส์ผ่านทางอีเมล์ของผู้บริโภคในภูมิภาคเอเชีย-แปซิฟิก = Factors affecting consumers' choice of purchasing E-mail News Services of Asia Pacific's Region / นิรัชชา เชิงเวลลิ่งค์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | ECON: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
econ0250nc_tpg.pdf | 483.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0250nc_abs.pdf | 523.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0250nc_con.pdf | 471.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0250nc_ch1.pdf | 602.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0250nc_ch2.pdf | 946.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0250nc_ch3.pdf | 617.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0250nc_ch4.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0250nc_ch5.pdf | 556.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0250nc_bib.pdf | 488.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0250nc_app.pdf | 523.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.