Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11094
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วีรนุช วิจิตร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:03:34Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:03:34Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ว375ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1458595 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11094 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | รถยนต์ -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อรถยนต์ใช้แล้วของลูกค้าจากธุรกิจแห่งหนึ่งในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the customers' choice of purchasing ysed cars from one business in Mueang District, Chiang Mai Province / วีรนุช วิจิตร | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | ECON: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
econ0552ww_tpg.pdf | 536.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0552ww_abs.pdf | 483.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0552ww_con.pdf | 462.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0552ww_ch1.pdf | 487.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0552ww_ch2.pdf | 619.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0552ww_ch3.pdf | 482.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0552ww_ch4.pdf | 536.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0552ww_ch5.pdf | 489.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0552ww_bib.pdf | 479.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0552ww_app.pdf | 473.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.