Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10877
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิพัฒน์ จารุจินดา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:01:58Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:01:58Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 332.12 พ3611ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1411383 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10877 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | ธนาคารกสิกรไทย | en_US |
dc.subject | ธนาคารและการธนาคาร -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ธนาคารและการธนาคาร -- บริการลูกค้า | en_US |
dc.title | ความไม่พึงพอใจของลูกค้า ต่อการให้บริการของธนาคารกสิกรไทย จำกัด(มหาชน) สาขาช้างเผือก จังหวัดเชียงใหม่ = Customers' unsatisfaction in services of Kasikorn Bank, Chang Phuak branch, Chiang Mai Province / พิพัฒน์ จารุจินดา;"Customers' unsatisfaction in services of Kasikorn Bank, Chang Phuak branch, Chiang Mai Province" | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | ECON: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
econ0850pc_tpg.pdf | 533.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0850pc_abs.pdf | 484.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0850pc_con.pdf | 462.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0850pc_ch1.pdf | 505.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0850pc_ch2.pdf | 634.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0850pc_ch3.pdf | 488.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0850pc_ch4.pdf | 541.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0850pc_ch5.pdf | 503.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0850pc_bib.pdf | 495.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0850pc_app.pdf | 485.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.