Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10877
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพิพัฒน์ จารุจินดาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:01:58Z-
dc.date.available2014-09-17T09:01:58Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 332.12 พ3611คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1411383en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10877-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectธนาคารกสิกรไทยen_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- บริการลูกค้าen_US
dc.titleความไม่พึงพอใจของลูกค้า ต่อการให้บริการของธนาคารกสิกรไทย จำกัด(มหาชน) สาขาช้างเผือก จังหวัดเชียงใหม่ = Customers' unsatisfaction in services of Kasikorn Bank, Chang Phuak branch, Chiang Mai Province / พิพัฒน์ จารุจินดา;"Customers' unsatisfaction in services of Kasikorn Bank, Chang Phuak branch, Chiang Mai Province"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0850pc_tpg.pdf533.62 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pc_abs.pdf484.16 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pc_con.pdf462.49 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pc_ch1.pdf505.29 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pc_ch2.pdf634.66 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pc_ch3.pdf488.95 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pc_ch4.pdf541.25 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pc_ch5.pdf503.35 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pc_bib.pdf495.98 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pc_app.pdf485.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.