Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10325
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ทิพย์พาภรณ์ อมรเวชกุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:47:04Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:47:04Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 643.2 ท366ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1527017 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10325 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | อาคารชุด -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | อาคารชุด -- การตลาด -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | อาคารชุด -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการซื้อคอนโดมิเนียมในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers towards purchasing condominiums in Mueang Mai District / ทิพย์พาภรณ์ อมรเวชกุล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba30955ta_tpg.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ta_abs.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ta_con.pdf | 2.09 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ta_ch1.pdf | 959.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ta_ch2.pdf | 1.89 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ta_ch3.pdf | 964.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ta_ch4.pdf | 26.42 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ta_ch5.pdf | 9.64 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ta_bib.pdf | 363.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ta_app.pdf | 3.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.