Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทิพย์พาภรณ์ อมรเวชกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:47:04Z-
dc.date.available2014-09-17T08:47:04Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 643.2 ท366ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1527017en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10325-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectอาคารชุด -- การจัดซื้อen_US
dc.subjectอาคารชุด -- การตลาด -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectอาคารชุด -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการซื้อคอนโดมิเนียมในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers towards purchasing condominiums in Mueang Mai District / ทิพย์พาภรณ์ อมรเวชกุลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955ta_tpg.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ta_abs.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ta_con.pdf2.09 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ta_ch1.pdf959.43 kBAdobe PDFView/Open
mba30955ta_ch2.pdf1.89 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ta_ch3.pdf964.76 kBAdobe PDFView/Open
mba30955ta_ch4.pdf26.42 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ta_ch5.pdf9.64 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ta_bib.pdf363.66 kBAdobe PDFView/Open
mba30955ta_app.pdf3.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.