Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10313
Title: ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อเจ้าของสุนัขในการใช้บริการรับฝากเลี้ยงสุนัขในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix affecting dog owners towards selecting dog care services in Mueang Chiang Mai District / พรประภา ยงสถาพรพิสิฐ
Authors: พรประภา ยงสถาพรพิสิฐ
Authors: พรประภา ยงสถาพรพิสิฐ
Keywords: ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่;เจ้าของสัตว์เลี้ยง;การตลาด
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 พ175ส
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526668
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10313
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba31055py_tpg.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open
mba31055py_abs.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open
mba31055py_con.pdf1.86 MBAdobe PDFView/Open
mba31055py_ch1.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open
mba31055py_ch2.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open
mba31055py_ch3.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open
mba31055py_ch4.pdf21.77 MBAdobe PDFView/Open
mba31055py_ch5.pdf8.86 MBAdobe PDFView/Open
mba31055py_bib.pdf481.52 kBAdobe PDFView/Open
mba31055py_app.pdf3.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.