Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเหมนิภา หรรษ์หิรัญen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:45:39Z-
dc.date.available2014-09-17T08:45:39Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ห565สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1516373en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10246-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- ลำปางen_US
dc.subjectโรงแรม -- การตลาดen_US
dc.titleส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคชาวไทยในการเลือกโรงแรมในอำเภอเมืองลำปาง = Services marketing mix affecting Thai consumers towards selection hotels in Mueang Lampang District / เหมนิภา หรรษ์หิรัญen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark30855hh_tpg.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open
mark30855hh_abs.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open
mark30855hh_con.pdf1.9 MBAdobe PDFView/Open
mark30855hh_ch1.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open
mark30855hh_ch2.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open
mark30855hh_ch3.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
mark30855hh_ch4.pdf22.31 MBAdobe PDFView/Open
mark30855hh_ch5.pdf5.41 MBAdobe PDFView/Open
mark30855hh_bib.pdf395.44 kBAdobe PDFView/Open
mark30855hh_app.pdf2.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.