Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10139
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนภัสนันท์ กันต๊ะen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:44:22Z-
dc.date.available2014-09-17T08:44:22Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 น1611ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510839en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10139-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectที่พักนักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวไทยในการเลือกใช้บริการที่พักแรมในเขตอำเภอจอมทอง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting Thai tourists towards selecting accommodations in Chom Tong District, Chiang Mai Province / นภัสนันท์ กันต๊ะen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba21054nk_tpg.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_abs.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_con.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_ch1.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_ch2.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_ch3.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_ch4.pdf29.98 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_ch5.pdf12.06 MBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_bib.pdf346.75 kBAdobe PDFView/Open
mba21054nk_app.pdf3.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.