Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10139
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นภัสนันท์ กันต๊ะ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:44:22Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:44:22Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 น1611ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510839 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10139 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ที่พักนักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวไทยในการเลือกใช้บริการที่พักแรมในเขตอำเภอจอมทอง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting Thai tourists towards selecting accommodations in Chom Tong District, Chiang Mai Province / นภัสนันท์ กันต๊ะ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba21054nk_tpg.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054nk_abs.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054nk_con.pdf | 1.78 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054nk_ch1.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054nk_ch2.pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054nk_ch3.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054nk_ch4.pdf | 29.98 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054nk_ch5.pdf | 12.06 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054nk_bib.pdf | 346.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054nk_app.pdf | 3.28 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.