Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10135
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อความต้องการของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อรถยนต์ประหยัดพลังงาน= Marketing mix factors affecting needs of customers in Mueang Chiang Mai District towards purchasing eco-cars / ธัชพล ภัทรไชยประภา |
Authors: | ธัชพล ภัทรไชยประภา |
Authors: | ธัชพล ภัทรไชยประภา |
Keywords: | การตลาด;รถยนต์ -- การจัดซื้อ;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ |
Issue Date: | 2554 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8342 ธ112ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510835 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10135 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba21054tp_tpg.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_abs.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_con.pdf | 2.17 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_ch1.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_ch2.pdf | 2.91 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_ch3.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_ch4.pdf | 19.64 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_ch5.pdf | 6.95 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_bib.pdf | 823.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_app.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.