Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10135
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อความต้องการของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อรถยนต์ประหยัดพลังงาน= Marketing mix factors affecting needs of customers in Mueang Chiang Mai District towards purchasing eco-cars / ธัชพล ภัทรไชยประภา
Authors: ธัชพล ภัทรไชยประภา
Authors: ธัชพล ภัทรไชยประภา
Keywords: การตลาด;รถยนต์ -- การจัดซื้อ;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ธ112ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510835
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10135
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba21054tp_tpg.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tp_abs.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tp_con.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tp_ch1.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tp_ch2.pdf2.91 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tp_ch3.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tp_ch4.pdf19.64 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tp_ch5.pdf6.95 MBAdobe PDFView/Open
mba21054tp_bib.pdf823.62 kBAdobe PDFView/Open
mba21054tp_app.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.