Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10135
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธัชพล ภัทรไชยประภา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:44:18Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:44:18Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ธ112ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510835 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10135 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | รถยนต์ -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อความต้องการของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อรถยนต์ประหยัดพลังงาน= Marketing mix factors affecting needs of customers in Mueang Chiang Mai District towards purchasing eco-cars / ธัชพล ภัทรไชยประภา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba21054tp_tpg.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_abs.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_con.pdf | 2.17 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_ch1.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_ch2.pdf | 2.91 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_ch3.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_ch4.pdf | 19.64 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_ch5.pdf | 6.95 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_bib.pdf | 823.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba21054tp_app.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.